| Search | Today's Post |
Go Back   Champions Online > Player to Player > Supergroup Recruitment Station
Reload this Page MAINs
Login
Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
Page 4 of 4 < 123 4

Thread Tools Display Modes
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 31
04-27-2012, 03:22 PM
Reply With Quote
Quote:
Originally Posted by DirtyJokerJesse
Again I can't stress enough how friendly and accomodating these players can be.
So nice of you ^^. Also I've missed you and all MAINs while I had that INVALID ACCOUNT PASSWORD thingy. I was preparing for the worst.

That is silly when it happens to a netnervous person like me. You can't only guess how much "scrubbed" went my computer's hardrive before I read about more than one year security problem. And it ain't only one time I got the INVALID message, once the PW's also been on the loggin page.

My appologies to each and everyone I suspected hacking into my account via chatbox.

Try to be heroic not just in game not just for yourselves. Bigs hugs from me.

Merci c'est gentil de votre part ^^. Et vous m'avez tous manqué et aussi MAINs pendant que j'avais un machin INVALID ACCOUNT PASSWORD. Je me préparais au pire.

C'est fou quand cela arrives Ã* une nerveuse du net comme moi. Vous pouvez vous douter combiens de "nettoyage" eut mon disque dur avant que je ne lise Ã* propos du problème de sécurité vieux d'un an. Et c'est pas la seule fois que j'ai un message INVALID, depuis que le PW's a été collé aussi Ã* la page de connexion.

Mes excuses Ã* tous et chacuns que j'ai suspecté de sauter dans mon compte via la boîte de clavardage.

Tentez d'être héroique pas juste en jeu pas juste avec vous aujourd'hui. Grands câlins de ma part.
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 32
05-01-2012, 07:35 PM
Reply With Quote
Soon back on it... slight troubles still around the game. ;)
Bientôt de retout sur le sujet... Légers troubles autours du jeu ;)

http://forums.champions-online.com/s...&postcount=639

Have you made yours?
Avez vous fait les vôtres?
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 33
05-13-2012, 09:07 AM
Reply With Quote
Hi everyone,
Allo tout le monde,

Happy mother's day,
Bonne fête des mères,

J'espère qu'il restera de quoi en banque dans ce que nous avons comme Gs pour le CC de la fête des mères aujourd'hui Ã* 2pm ST dans la section du théatre de MC qui se situe au Powerhouse.

I hope there will be something in bank left as we have in Gs for the Mother's day CC today at 2pm ST in the MC theatre section under the powerhouse.

I'll message further after the event... Take care not just on-line, not just of yourself.
Je vous écrirai plus tard après l'événement... Prenez soin de vous, pas juste en-ligne, pas juste de vous.

************************************************** ************************************************** ***********************
As to resume the rest of the April's fool day mayhem ^^
Pour résumer le reste du Poisson d'avril mouvementé. ^^

Tigress followed up in the draw or Global kinda the box or the envelope
choice. Uncertain she got her Global.
Tigress a suivit dans le tirage ou le Global genre la boîte ou l'enveloppe.
Incertaine elle a eu son Global.

Meatman had then to present his favorite fishy costume Holly Mackrall, so
has Super Delicious, and Lionfish who got the [Become Ghost Limited] and
left the G to his voter.

As some took off we continued another round with Tigresse picking up Wyrm
Dreadnought who got [Survival Smash]Giving to the worm mor survival chances
(yeah It was right position) and her 1 Global.

Somehow Thunderice got [Skull Earrings]^^ and chose back Tigresse who got
back a Global again Someone got a Harmond teaser to revive their meal.
Alric got a pair of [Snow Globe].

Then Power Boost won [Rejuvenating Flood] and someone voted for his action
figure[Serpent Lantern Belt] and got 1 Global.

In the end all the little group continued until no prize was left on my bag
and no Gs eighter ^^. MY appologies to those doing the contest one hour
after the Fishy April's Fool day CC because I was awaiting them at the
theatre and they finally made it to the Canadian theater I do believe.

Meatman dû ensuite choisir son costume poisonneux favorit Holly Mackrall,
aussi Super Delicious, aussi Lionfish qui a eu le [Become Ghost Limited]et
laissé le G Ã* son prédécesseur.

Comme certains partaient nous avons continué un autre tour avec Tigresse qui
s'est choisit Wyrm Dreadnought qui a eu [Survival Smash]Giving to the worm
mor survival chances (yeah It was right position) et elle 1 Global.

Alors Thunderice a eu [Skull Earrings]^^ and chose back Tigresse who got a
Global again et quelqu'un a reçu un harmind teaser pour revitaliser leur
bouffe. Alric a eu une paire de [Snow Globe].

Ensuite Power Boost gagna [Rejuvenating Flood]et quelqu'un vota pour sa
figurine d'action[Serpent Lantern Belt] and got 1 Global.

À la fin tout ceux qui restèrent le firent jusqu'Ã* ce qu'il ne reste rien
dans mon sac et plus de Gs non plus ^^. Mes excuses au concours qui devait
se passer une heure après celui que j'avais organisé car je les attendait au
théatre mais je n'ai vu personne me réclamer l'espace et ils l'ont fait au
théatre du Canada je crois.

I want to type here that anyone entering there for the other contest, I would had ended the event... But I was waiting that to happend and someone to tell me. ^^
Je veux tapper ici qie quiquonque ayant entré lÃ* pour l'autre concours, j'aurais mit fin Ã* l'événement... Mais j'attendais que cela arrive et que quelqu'un me le signifie. ^^
************************************************** ************************************************** *
Soon incoming report from Easter CC and the one for today.

Bientôt mon rapport sur le CC de Pâques et celui d'aujourd'hui.
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 34 Summer events/Événements de l'été (?)
05-21-2012, 10:10 PM
Reply With Quote
Allo!
A MAINs summer calendar is planned for you. You can ask to add your own personnal new events too by using the group mail. Additionally, anyone interested to exchange Become devices, please contact Spartan as she does a collection too.

I would like to ask to take less Gs from the group bank between the 10 of June to the 8th of July as the CCs also needs some Gs as prizes.

Un calendrier d'été MAINs est planifié pour vous. Vous pouvez demander d'ajouter vos événements personnels aussi en utilisant le courier du groupe. Additionellement, quiconque interessés Ã* éhanger des Become devices, ontactez Spartan s'il-vous-plaît car elle fait aussi une collection.

J'aimerais demander de moins se servir dans les Gs de la banque de groupe entre le 10 juin et le 8 Juillet car les CCs ont aussi besoins de Gs omme prix.

Summer dates for events/ Dates d'événements estivaux

June 9 Juin All day Adventure packs and/et comics Marathon toute la journée

June 11 Juin RP/JDR (Starting in the language of first participant I can understand and I'll do the inverse the 14th/Commençant dans le language du premier participant que je puis omprendre et je ferai l'inverse le 14.)

June 17 Juin Father's day CC de la fête des Pères Ã*/at 2pm ST (needing some vulunteers/besoin de volontaires)

June 20 Juin Summer party d'Été

June 24 Juin Quebecer's St-John Baptism' CC de la Saint-Jean Baptiste fête nationale des Québécois Ã*/at 2pm ST (needing some vulunteers/besoin de volontaires)

July 1st/er Juillet Canada Day's CC de la fête du Canada Ã*/at 2pm ST (needing some vulunteers/besoin de volontaires)

July 4 Juillet Independance Day CC Fête de l'indépendance Ã*/at noon/midi ST (needing some vulunteers/besoin de volontaires)

July 8 Juillet MAINs on-line meeting en-ligne Ã*/at 2pm ST

Des soucis m'empêchent de me concentrer présentement sur les rapports des deux derniers concours... Mais je risque de les faire avec les résumés de JDR actuels pour aider les interessés.
Some inconvenients are preventing me to focus upon the reports from last two contests... But I risk to do them with the resumés from the current RPs for thoses interested to join in.

Prenez soin de vous pas seulement en jeu ou de vous seuls.Take care not only in-game and not only just of yourselves.
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 35
05-29-2012, 01:13 PM
Reply With Quote
Hi/Allo,

This is finally my report over MAINs Easter CC that was held April 8.
Ceci est finallement mon rapport sur le CC de Pâques tenu le 8 Avril.

La cathégorie était; Mignon!
The cathegory was; Cute!

I'm usually so tense announcing a CC in every channel that might be

suceptible to hold a contestant, that I usually don't look at every replies

on the Channels I hop to. So, I wanted to appologize to GuitaristChris who

was bored in zone a few moments before the contest and offered his help,

because I've missed his post.

It is weird how many players seemed bored that day.

Je suis générallement tellement tendue Ã* annoncer un CC sur tout les canaux

qui seraient suceptibles d'acrocher un participant, que je ne regarde pas

toutes les réponses sur ces canaux sur lesquels je navigue. Alors, je

voulais m'excuser Ã* GuitaristChris qui s'ennuyait en zone peu avant le

concours et qui a offert son aide, parceque j'ai raté son message.

C'est étrange combiens de joueurs s'ennuyaient ce jour-lÃ*.

Since it was very close the sad times where all educated toons would be

prohibited to make use of their blueprints (crafting), it was also a moment

where many were outside farming and scavenging for their Crafted Travel

Power.

Vu que c'était vraiment près des tristes moments où tout les personnages

scholarisés se verraient interdire l'usage du fruit de leur éducation pour

développer leurs inventions (crafting), c'était aussi un moment où plusieurs

étaient dehors pour se rammasser et confisquer les matériaux pour leur

moyens de transports fabriqués.

So a big thanks for all contestants. It was very coureageous to get there

when almost all the third of the game was about to collapse; if my

characters could had be able to craft the sharable versions of the CTPs

then, it would had been my prizes.

Alors un gros merci Ã* tout les participants. C'était vraiment courageux d'y

être quand presque tout le tiers du jeu était si près de s'écrouler; si mes

personnages auraient pu Ã* ce moment lÃ* fabriquer les versions partagées des

CTPs alors, cela aurait été mes prix.

As usual contestants are still very fun to read back in the copy-paste of

the chat.

Comme d'habitude les participants sont vraiment amusants Ã* relire dans le

copier-coller du clavardage.

Donc,

So,

1st/ere Position
Alexandra Homaley
1st with [Serpent Lantern Action Figure: Supreme Serpent]and [Serpent

Lantern Mouth]

2eme/nd Position
Mega Destroyer
[Serpent Lantern Full Mask 2] [Serpent Lantern Action Figure: Supreme

Serpent]

3rd/ieme Position
Bunni BOT
[Halloween Action Figure: Lil' Mummy]
I wish I had made more eggs find in that lantern :P
J'aurais souhaité avoir trouvé plus d'oeufs dans le lanterne :P

Comme prix de consolation;

As consolation prize;
Pit Fight
Who got,
Qui a eu,
[Halloween Action Figure: Lil' Banshee][Action Figure #106 Until Pilot ]
As chocolates/pour chocolats ^^

If some of the winners had a Silver Account, I was more than pleased to had

brought some Action Pack material ^^

Si certains des gagnants avaient des comptes Argentés, je fus plus que

contente de leur avoir amené quelques bouts des "Action Packs" ^^

Remember MAINs members, I don't ALWAYS use the Gs of the group bank for the

contests as I know some members used to need it for crafting purpose (me

first; mea culpa... And with all CTP superior material I produced for you

with it before April 13th, it is sad not many used them :/ ). So it'll be

neat to get kinda a minimum of 250Gs in there. Since a while, I would like

the CCs that rich, but until I get a Gold account because I can't afford it.

Souvenez-vous membres de MAINs que, je n'utilise pas TOUJOURS les Gs de la

banque du groupe pour les concours puisque je sais que certains membres

l'utilisaient pour fins de bricolages (Moi la première; mea culpa... Et avec

tout les matériaux supérieurs que je vous ai produit avant le 13 Avril,

c'est triste que très peu s'en soient servits :/ ). Alors ce serait gentil

d'avoir un minimum de 250Gs lÃ*. Depuis un bout, je voudrais les CCs aussi

prestigieux, mais je dois attendre jusqu'Ã* ce que j'aie un compte Or

parceque je ne puis me le permettre.

Je vous fais le résumé du CC de la fête des mères sous peu ainsi que mettre

Ã* jour les éléments de la section JDR aussi.

I'll make the CC report over Mother's Day really soon and actualise the RP

section elements too.

Summer calendar still stands,
Le calendrier estival n'a pas changé,

Prenez soin de vous pas seulement en jeu ou de vous seuls... Avez-vous fait

sourire un enfant aujourd'hui?

Take care not only in-game and not only just of yourselves... Have you made

smile a child today?
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 36
06-09-2012, 08:28 AM
Reply With Quote
Hi,
Allo,

June 9 Juin All day Adventure packs and/et comics Marathon toute la journée

June 11 Juin RP/JDR (Starting in the language of first participant I can understand and I'll do the inverse the 14th/Commençant dans le language du premier participant que je puis omprendre et je ferai l'inverse le 14.)

This is a very special part of the year for me, so... Yes, whatever I do attempt to do in CO might be tinted by it. And I might get late everywhere because of IRL reasons; deeply sorry.

Ceci est un moment spécial de l'année pour moi, donc... Oui, quoique je tente de faire dans CO peut être empreint de cela. Et je peux arriver Ã* être en-****** partout Ã* cause de raisons dans le monde matériel; profondément désolée.

DONC, 9 Juin Marathon d'aventures jusqu'Ã* ce que l'on soit fatigués. Et le 11 et le 14, JDR (Voir dessous et deux postes plus hauts pour détails).

So, June 9 Adventure Pack Marathon until we get tired. And RP the 11th and 14th (See below and two post above for more details).

Now, reporting Sunday 13 Mother Day CC at 2pm st at MC PH's theatre.
Maintenant rapport du Dimanche 13 CC de la fête des mères Ã* 2pm st au théâtre de la powerhouse de MC.

Got a bit of preparative made in bank tabs to get the prizes for this one up wich might fortunately not happends again for a while.

J'ai eu Ã* faire quelques préparatifs dans les onglets de banque pour les prix de cet événement ce qui ne devrait, par chance, ne plus arriver pour un bout.

Thanks to Fatalle to had assisted to the CC altought as spectator. Her prize contributions are always welcomed and we appreciated that despite one of the vulunteers voting for best "Mom" toward her, she didn't got INTO the contest. Cool member we have ^^.

Remerciements Ã* Fatalle qui nous a assisté au CC même comme spectatrice. Ses contributions pour prix furent toujours brenvenus nous avons appréciés qu'en dépit que l'un des volontaires votant pour la meilleure "Maman" en sa faveur, elle n'a pas sauté DANS le concours. Grande membre que nous avons ^^.

Also my thanks for Tsyro who couldn't stay all the event but invested some Gs in it for the prizes destined for the contestants. Also to had been my herald out of the PH herald in zone chat. ^^ And our voting vulunteers Slot Machine and Particlaire.

Aussi remeriements Ã* Tsyro qui ne pouvait rester tout l'événement mais qui a investit quelques Gs dedans pour les prix destinés aux participants. Aussi d'avoir été mon hérault hors du PH dans le canal zone. ^^ Et nos volontaires votants Slot Machine et Particlaire.

My appologies to thoses folks asking me interesting questions while organizing and doing the CC; I'm so tense and focused while doing thoses events that I can't read you all or all in the right tabs all the times.
And this goes perticuliary to Ashenwings who with his brother has been my vulunteer to cast votings in the CC. Still sorry about that by the way.

Mes exuses pour ces gens me posant 'intéressantes questions quand j'organisait le CC; je suis tellement tendue et concentrée en fesant ces évènements que je ne puis vous lire tous ou tous dans les bons onglets tout le temps. Et ceci s'adresse tout particulièrement Ã* Ashenwing qui avec son frère se'est porté volontaires pour donner leurs votes dans le CC. Encore désolée pour cela.

As usual power and devices were allowed if not interfering. I've asked our vulunteers to imagine wich character in front would make their character's best mom. So they got judging who's make the best, beautifull and most likable mom ^^ kinda. We got Adrie having cool fun lines also in there.

Comme d'habitude les pouvoirs et équipements furent acceptés si ils n'interféraient pas. J'ai demandé nos volontaires d'imaginer quel personnage devant feraient de bonne mères pour leur propre personnages. Alors ils ont jugé qui fesait la meilleure, plus belle et plus aimable moman ^^ genre. Nous avons les lignes amusantes d'Adrie lÃ*-bas.

1st prize
Premier prix
Adrie
by unanimity
unanimement[
New Shadows Waist Cape][Triumphant Recovery 4-Pack] to relax and a lil helper and crown for best/pour relaxer et une petite aide et une couronne pour la meilleure [Sidekick: UNTIL Soldier][Crown of Edom]
and the almost forgotten 25Gs
et le presque oublié 25Gs

2nd prize/eme prix
Divinity Lightbringer
15Gs and culinary Robot and some nice slippers/robot culinaire et de belles pantoufles [Robotic Skull Conversion][Dogz Werewolf Feet]

3rd prize/eme prix
That wanted to stay in theme and participate;
Voulant rester dans le thème pour participer;
Motherlode ^^
10Gs and something for a cesarian /et de quoi pour une césarianne [The Gift
of Winter Swords]

So thank you all thoses coming... it wasn't quantity but quality ^^.
Alors merci tout ceux qui sont venus... ce n'était pas la quantité mais la qualité ^^.

As for RP preparation and report on the Tiger Case,
Comme préparation JDR et rapport sur le Cas Tigré,

After reset from the Pipsqueak Lunar lock-up...

While interviewing recruits submitted by the PAL-AI system, the reporter and MAINs media representant Kasandra got a very hot and hard case to confide any heroic stranger to investigate on.

MAINs mascott and masculine secretary Tigre, seems to had been involved to a carnage in Mind inc surroundings in Millenium City and into a breaking and entering at some Canadian residents.

While investigating, it has been discovered that a genie was released from its bottle after being asked to transfer a manimal from monster Island to Millenium city... But after the barer of the bottle got dealing in Westside with the Purple gang's head, the bottle was lost as the genie was still outside and kept overlooking for its house in a park where Tigre fought the bear manimal then diseapeared in patrol but had been signaled to had caught Kasandra's chauffeur to pin him at the highest spot in MC.

As the bottle went found at the side of a Demons gang and that the genie could anew let itself locked down home and the case get closed before all Westside went down in blaze and bloodshed. (This part has not been played in english) Time was left to find back Tigre, or at least save Kasandra's chauffeur who was spying on Tigre and git placed in a dangerous position to not being caught by the genie or other perils. Some major hints were released upon Tigre there too as Pip became chauffeur assigned to the person thrusted for the on-going investigation.

It is now time to know what exactly happened in Canada at thoses residents place... could Tigre be really responsible of criminal acts?

Send-me a private message if you are interested that your character get part in the rest of that story.

Après la remise Ã* zéro de L'hermitage lunaire de Pipsqueak...

Alors qu'elle interviewait des recrues soumises par le système PAL-AI, la reporter et représantante médiatique de
MAINs Kasandra a eu un cas d'enquête vraiment dur et chaud Ã* confier Ã* n'importequel héroique étranger.

La mascotte de
MAINs et secrétaire masculin Tigre, semblerait avoir été mêlé Ã* un carnage dans le quartier de Mind Inc dans Millenium City et Ã* une entrée par effraction chez des particuliers Canadiens.

Lors de l'enquête, il fut découvert qu'un génie fut relâché de sa bouteille après s'être fait demander de transférer un manimal de Monster Island Ã* Millenium City... Mais après que le porteur de la bouteille alla faire des affaires dans le Westside avec le chef du Purple gang, la bouteille fut perdue et le génie était encore dehors et cherchait sa maison dans le parc où Tigre combattit l'ours Manimal et disparu ensuite de sa patrouille mais fut signalé d'avoir prit le chauffeur de Kassandra pour le placer au plus sommet de Millenium City.

Comme la bouteille fut trouvée auprès d'une bande de Démons et que le génie put Ã* nouveau se laisser enfermer et que le cas put se clore sans que tout le Westside soit Ã* feu et Ã* sang. (Cette partie ne fut pas jouée en anglais) Restait Ã* retrouver Tigre, ou du moins Ã* sauver le chauffeur de Kasandra qui épiait Tigre et qui s'est fait placer dans une dangereuse position pour ne pas se faire attrapper par le génie ou autre périls. Quelques indices majeurs furent donnés sur Tigre Ã* ce moment lÃ* aussi comme Pip se fit réassigner comme chauffeur de la personne en charge de mener l'enquête.

C'est maintenant le temps de savoir ce qui s'est passé exactemet au Canada chez ces particuliers... Est-ce que Tigre est vraiment responsable d'actes criminels?

Envoyez-moi un message privé si vous vous êtes interessés que votre perssonage fasse partie du reste de cette histoire.

Prenez soin de vous pas seulement en jeu ou de vous seuls. J'espère que tout le monde s'amusera cet été.

Take care not only in-game and not only just of yourselves. I do hope everyone will enjoy themselves this summer.
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 37
06-20-2012, 11:08 PM
Reply With Quote
This Sunday was a blast doing the Father's day contest. I was really tired but got help with some members of SPEAR and Zompocalypse to vulunteer. Lotsa Fatherly characters contestants and .... After borrowing the bank gotta replenish Kas prize bags straight from the bank also.

So my appologies for the big holes in bank; the good news is that we now have more space in tab 7 ^^.

All thanks for Tsyro and Huntress our vulunteers ^^ you are great in picking best without picking a fight. XD I do love to present to each anothers vulunteers that I'm found of. This pair gave a Super ambiance!

Having a male character costume contest did really weird as to take opportunity to recruit for MAINs. Still it was fun to pass the word.

SuperDad could had asked his son -as well as himself- to open up theie action figures... Wich might had beaten up Tigre last year with his Lucha Tigre action Figure in another contest last year. I had a lot of fun to read back all jokes! ^^

I dunno if it is a good sign now when as host I start now to recognize some characters; Hiya Sephulcre! (Host=not voting=phew!)

Just before announcing results, I went typing in the void and that caused Kas to make folks think she fled Tsyro out of fear. I guess we all had thoses moments not typing ENTER before a message and running our chars while trowing furnitures everywhere without our knowledge... huh?

So here are the results;

Requiem1st
[Advanced Mutated Smoke][Become Frank Limited][GRAB Earrings](Iwas sure it was the Grab mask I might had mistake dragging items in text box)and 55Gs

Reverend Frederick Jacobson2nd
[Regenerative Mutated Smoke][Bio Neural Beta Rays][Serpent Lantern Belt]and 25Gs (I let you make the links there :P)

Super Dad3nd
15Gs and since my IRL Dad liked smoking pipe and a few thingies... [Cyber Neural Gas][Robotic Optics]

GREG HOUSTONconsolation prize
[Coalesced Qliphotic Energy][Anniversary Sparkly Mask]some dirt and a mask to show your Super with 5 Gs

Ah... And I wanted do personally something the 20th of June, but got caught by way too much heat and humidity... Asks any elderly and you'll understand. And next contest is more popular for the French Canadians; Saint-Jean Baptiste! (June 24th 2pm ST MC's Theatre)

Have fun, with everyone, not of anyone!
Carefull about thoses heatwaves warnings. Take care, not just on-line, not just of yourself!

Ce Dimanche fut extraordinaire pour faire le concours de la fête des pères. J'étais vraiment fatiguée mais eut de l'aide des membres de SPEAR et Zompocalypse comme volontaires. Beaucoups de personnages concurents paternels et .... Après un emprunt Ã* la banque j'eus Ã* remplir Ã* nouveau le sac de prix de Kas aussi depuis la banque.

Donc mes excuses pour le gros trou dans la banque; la bonne nouvelle est que nous avons maintenant plus d'espace en tab 7 ^^.

Tout mes remerciements Ã* Tsyro et Huntress nos volontaires ^^ vous avez été bons pour prendre les meilleurs plutôt qu'une bagare. XD J'aime beaucoup présenter des volontaires que j'apprécie les uns aux autres. Cette paire donna une ambiance Super!

Avoir un concours de costumes pour personnages masculins fut étrange pour tenter de recruter pour
MAINs. Mais c'était drôle de passer le mot.

SuperDad aurait pu demander Ã* son fils et Ã* lui-même d'ouvrir aussi leurs figurines d'action... cela aurait pu battre Tigre l'an dernier dans un autre concours aver sa figurine Lucha Tigre. Je me suis bien amusée Ã* relire toute les blagues! ^^

J'arrive pas Ã* me décider Ã* savoir si c'est un bon signe maintenant quand en tant qu'hôte je commense Ã* reconnaître certains personnages; Allo Sépulchre! (Hôte=pas de vote=ouf!)

Juste avant d'annoncer les résultats, je me mit Ã* clavarder dans le vide occasionant Kas Ã* faire croire Ã* tous qu'elle fuyait Tsyro prise de panique. J'imagine que l'on a tous eu droit Ã* ces moments en ne tappant pas ENTER avant de clavarder, et faire courir nos personnages en les laissant vandaliser les meubles partout sans le savoir... hein?

Alors voici les résultats;

Requiem1er
[Advanced Mutated Smoke][Become Frank Limited][GRAB Earrings](j'étais sûre que c'était le Grab Mask mais j'ai dû me tromper en glissant les items dans la boîte de texte) et 55Gs

Reverend Frederick Jacobson2e
[Regenerative Mutated Smoke][Bio Neural Beta Rays][Serpent Lantern Belt]and 25Gs (Je vous laisse faire les liens ici :P)

Super Dad3e
15Gs et puisque mon popa Ien vrai aimait fumer la pipe et quelques autres choses... [Cyber Neural Gas][Robotic Optics]

GREG HOUSTON prix de consolation
[Coalesced Qliphotic Energy][Anniversary Sparkly Mask]De la poussière et un masque pour se montrer Super avec 5 Gs

Ah... Et je voulais personellement faire de quoi le 20 Juin mais je me suis fait prendre par la chaleur et l'humidité... Demandez Ã* quelques personnes de l'âge d'or et vous comprendrez. Et le prochain concours est plus populaire auprès des Québécois; La SAINT-JEAN BAPTISTE! (24 Juin 2pm ST au théatre de MC)

Ayez du plaisir, avec tous, mais pas au dépends de personne!
Faites attention Ã* la canicule... Prenez bien soin de vous, pas juste en jeu pas juste de vous.
Archived Post's Avatar
Archived Post
Perfect World User
# 38
06-30-2012, 03:19 PM
Reply With Quote
I'm a wee bit late and off schedule now for reports.

Je suis maintenant un peu en arrière sur mes horaires et rapports.

In resume, we got a nice St-John Baptist CC one day delayed in MAINs moonbase and got the Tiger Case volet closed or almost on English and French part. (I wonder what we could invent soon toghether?)

En résumé, nous avons eu un beau CC de la St-Jean Baptiste avec un jour de ****** dans la base lunaire de MAINs et le volet du Cas Tigré terminé ou presque dans la partie anglophone et Francophone. (Je me demande ce que nous pourrions inventer bientôt ensemble?)

Tomorrow at 2pm ST CANADA DAY CC at the theater (I can't decide if on MC theater or Canadian one ^^)
Demain Ã* 2pm heure du serveur CC de la Fête de Canada au théatre (Je n'arrive pas Ã* me décider entre le théatre de MC ou celui du Canada^^)

I'll report results soon.
Je vais tapper mon rapport sous peu.

Take care of yourself, not only in game, not just of yourself.
Prenez-bien soin de vous, pas juste en-ligne, pas juste de vous.
guardianpal's Avatar
guardianpal
Perfect World User
# 39 This is a test!
08-19-2012, 04:51 PM
Reply With Quote
As the mini title says... This is a test!

Comme le minititre le dit... Ceci est un test!

---------------Addendum-----------------------------------------------

Oh l? l? cela refonctionne! OUIIII!
Mais j'ai environ 5 rapports de CC en ****** alors, et tout une histoire de voleur de banque aussi ? ?crire.
Je cherches le lien sur ce bug de Banque de Groupe de vendredi 17 que nous avons partiellement eu aussi Samedi 18 malgr? les meilleurs soins.

Soyez gentils et reconduisez ce lien ici.

Prenez soin de vous, pas juste en jeu, pas juste de vous, pas juste de ce que vous convoitez. ;)

Woah this works! YESSSS!
But I got about 5 CC reports that are late, and all anotjher story about a bank thief to write about.
I also search for that link about Group bank from Friday 17 that we partially got also Saturday the 18 despite the best cares.

Be nice to send that link here.

Take care of yourself, not just in-game, not just of yourself, not just of what you greed upon. ;)

Last edited by guardianpal; 08-19-2012 at 05:06 PM.
Reply
Page 4 of 4 < 123 4

« Previous Thread | Next Thread »
Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page
Display Modes
Linear Mode Linear Mode
Hybrid Mode Switch to Hybrid Mode
Threaded Mode Switch to Threaded Mode

Posting Rules